sobota 24. listopadu 2018

Výlet II.

Pokračujeme v našem výletu do Rožnova pod Radhoštěm.

Společenský dům, říkalo se mu "Spolák", i když z venku vypadá moc hezky, zeje prázdnotou.
Co jsme se tam najezdili na diskotéky, teď už můžeme jenom vzpomínat ...
Skanzen je v týdnu zavřený, ale ulovila sem pár fotek i přes plot.
Dětský koutek s vyřezávanými zvířátky. 
Kočka, koza, beran, pes ...
Listí je opadané a všechno hezky uhrabané.
Kamarádka chodila do Rožnova na gympl a říkala,
že na jaře chodili uklízet chaloupky ve skanzenu ...
To by se mi líbilo.
Trošku kultury.
Přes dřevěný plot na nás vykukovaly cínie.
Po procházce jsme se zastavili na oběd kousek od náměstí
v příjemné maličké jídelně
s krásným názvem "Řízkárna"
Měli tam spoustu druhů řízků,
dala jsem si kuřecí s bramb. salátem bez majonézy.
Kamarádka si dala řízek z krkovičky, pošmákly jsme si obě.
Řízkárnu jsem nevyfotila, ani náš oběd, už když jsem ucítila vůni řízků,
letěl foťák do batohu a už jsem si na něj nevzpomněla ,
však mě už znáte.
Vypůčila jsem si proto dvě fotky z FB stránek Řízkárny.
Socha sv.Floriána na Rožnovském náměstí ...
Na náměstí jsme se ještě zastavily v Billbaru, daly si Pana cotu a kávu.
Fotky nemám, to je vám určitě jasné.
Tak jsem si zase jednu fotku Billbaru půjčila z internetu.
Seděly jsme tam, kde je šipka
a pozorovaly odpolední cvrkot na náměstí.
Po čtvrté hodině jsme se vydaly na nádraží ...
Přešly jsme přes most pod kterým teče Rožnovská Bečva.
Teče až k nám do Valmezu, kde se stéka s Vsetínskou Bečvou.
Ještě pohled na horu Radhošť a jede se domů.
Kamarádka bydlí v jedné vesnici mezi Rožnovem a Valmezem
a jak jsme pořád vykládaly, tak zapomněla vystoupit.
Zase jsme se aspoň měly čemu smát,
ale autobus ji jel hned za pět minut zpět, tak se aspoň povozila.
To je konec mého výletu, děkuju že jste se ho zúčastnili i vy
a přeju príma sobotní den.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.