středa 28. listopadu 2018

Na zahradě ...

Na zahradě mám definitívně všechno hotovo.
Letos poprvé co jsem nemusela hrabat listí,
ujal se toho konečně manžel, už je taky doma, tak co by nepomohl.
Sice to není podle mých představ, ale musím něco slevit a být ráda, že pomůže.
Ale hlavně ho bavilo sbírat listí fukarem.
Máme ho už několik let, ale vždycky bylo listí mokré a nešlo to s ním.
Letos bylo listí suché, jako vlastně všechno, když nepršelo.
Zasadili jsme letošní podzim hrušku, jabloň, mirabelkomeruňku
a čtyři angrešty, jak se u nás říká chlupáče.
A na to všechno bedlivě dohlížel náš Cvalíček.
Poslední práce na zahradě byla, že jsem rozvezla kompost,
přisypala růžičkám krčky.
Nasypala jsem kompost ke každému mladému stromečku
a že jich za posledních pár let přibylo.
Dnes už je pěkná zima a jsem ráda, že už venku nemusím nic dělat.

Pustila sem se do perníčků za velkého přispění Bětušky.
Takže máme letos perníčky chlupaté.
Ale o perníčkách zase někdy jindy ...
Děkuju že jste se přišli podívat
a přeju príma den
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.