čtvrtek 29. listopadu 2018

Z Kožuškova

Když se doma něco dělá, kožušci pomáhají, aspoň ti malí.
Třeba nám zhazují z nábytku igelity a dělají do nich díry ... 
Brunda si na to svítila očima, aby lépe viděla.
Malí kožušci z toho bince měli malé vánoce,
ale Brunda byla nesvá, její koberec od linky je pryč, kam se chudák dneska vrazí?
Tady je taky obsazeno! 
U paničky pod stolem našla azyl,
tam se to chrupká, když do kožušku hřeje trubka od topení ...
"Že sem na to nepřišla dřív," říká si Brunda.
Cvalíčka nějaká práce nezajímá ...
"No co, zase mi ňufe nohy, ale já sem si je fakt myl."
"Cvalííí, nespíí pojď nám povídat, jak si byl malý ..."
"Už zase, vždyť už to znáte ..."
"A už mi dejte pokoj, chce se mi spát!"
Ve znaku máme dvouocasatého lva,
ale my doma máme dvouocasou kočku, héééč!"
Doma už je zase uklizeno a kožušci jsou spokojeni.
Děkuju, že jste se přišli mrknout, co se u nás děje
a přeju príma den.
😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.