středa 26. prosince 2018

Vtipy na čtvrté prosincové pondělí /mimořádně středu/


Ježíšek vleze oknem do dětského pokoje
a slyší vedle z ložnice nějaké vzdechy a zavolá:
"Děti, je tu Ježíšek a donesl dárky."
Vedle v pokoji ustane vzdychání a ozve se:
"Tak to slož ve sklepě, děti budou až příští rok.
🎄🎄
Děda pod stromečkem rozbalí dárek a říká babičce:
"Ale, podívejme se, ponožky! Ale bábo, ty už jsem dostal i loni!"
A babička na to: "No vidíš, dědku a pak, že máš sklerózu!"
🎄🎄
Poučuje otec syna, který odchází na silvestrovskou veselici:
"Dej na slova zkušeného. Láska, která vznikne na Silvestra,
vydrží většinou jen do konce roku."
🎄🎄
"Člověče, moje stará má po Silvestru něco s očima,"
ztěžuje si pán Hromádka známému.
"Copak se jí stalo, kamaráde?"
"To nevím, ale když jsem přišel na Nový rok domů,
tak mi říkala, že mě nemůže ani vidět!"
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.