sobota 12. ledna 2019

Bílo

Když je venku bílo, tahne mě do ven ...
Ve středu ráno ke mně přijela kamarádka
a jak jsme měli v plánu,
vyšly jsme si přes kopec do vedlejší vesnice k ní domů.
Sluníčko nám sice nesvítilo,
ale nebyla zima, ani vítr nefoukal,
zkrátka bylo príma.
Nahoře byl sníh krásně bíloučky,
tam už se cesty nesypou, jenom rozhrnují ...
Cestou jsme potkaly koníky a taky pár pejsků ... 
... a taky tuhle hrůzu!!!
Nechápu, kdo mohl dát povolení
k postavení takové stavby u lesa v krásném Valašsku ...
Naštěstí bylo cestou víc krásných zážitků než ta stavba.
Třeba jsme pozorovaly stopy a tipovaly čí jsou.
Byly tam srnčí, zaječí, veverčí a spousta jiných.
Doma jsme pak hledali na Google

a zjistili, že jsme se trefili - veverka 
Brodily jsme se sněhem,
sice tam před námi někdo šel, ale stopy už byly zasněžené ...
Blížíme se k cíli ...
U kamarádky mě čekala luxusní bomboniéra,
zobla jsem pár bombónu, byla to ňamina.
Na její stromeček jsem se nemohla vynadívat.
Takový obrovský a krásný jsem nikdy neviděla
a ty veliké ozdoby ... mám další zážitek.
Děkuju, že jste tu túru prošli s námi
a přeju krásný sobotní den.
🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.