neděle 13. ledna 2019

V Kožuškově ...

"Jonášku, máme připravené přepravky, nevíš kam pojedeme?"
"Bětuš, já bych tam nelez, to bude nějaká čertovina."
"Jonášku, cítím tady Cvalíčka,
víš jak jeli k paní doktorce, když ho bolela nožička."
"No právě, je mi divné, že jsme nedostali snídani,
já bych cvrčky louskala, jaký mám hlad."
"Jé, podívej tady jeden leze a v lednu."
Opravdu jsme měli doma v lednu v kuchyni kněžici,
sice hubenou, ale čilou.
Musela ven, takže teď už je asi mražená.
Jak jste se asi dovtípili Jonášek s Bětuškou jeli na veterinu na kastraci.
Ráno jsme je tam se zetěm dovezli a odpoledne mi je dovezl domů.
Jonášek pořád pospával, ale Bětka řádila, jako by se s ní nic nedělo.
Hned se vrhla do misky, pak si schrupla a opět se vzbudila hladná.
Jonášek se do večera taky vzpamatoval a řádili oba dva.
Jsem ráda, že to tak krásně zvládli.
Paní doktorka v Novém Jičíně je moc hodná
a šikovná a hlavně kočičky miluje 💖
"Bětuš, pojď si hrát ..."
Krásnou neděli
přejeme s kožuškami
a děkujeme za váš čas, co u nás na blogu trávíte.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.