úterý 29. ledna 2019

Okénko do kuchyně 199.

Dnes si uvaříme zelňačku s klobáskou a smetanou ...
A z mrazáku si vytáhneme domáci švestkové knedlíky,
které jsem si tam v září schovala ...
... věděla jsem, že v zimě přijdou vhod.
Od dětství jsem s taťkou dělávala tlačenku,
taťka už víc jak dvacet let není
a já jsem se po těch létech
konečně dopracovala ke své vlastnoručně vyrobené
Dříve jsem o tom jenom mluvila a skutek utek.
Povedla se, nebyla sice taková jako od taťky,
ale snědla se. Podělili jsme se s dětmi a prý chutnala,
jenom by prý nemusela být tak libová.
Mám ji ráda s cibulí a octem, mňam, ale nemusím ji mít denně,
stačí párkrát za rok.
Tak zase příští zimu udělám další.
Ve sklepě jsou pořád ještě jablíčka.
Závin dělávám často,
tak jsem ho o víkendu udělala hezky přes celý plech.
Až teď jsem si všimla, že jsem tam nedala rozinky.
No nic, hlavně že chutnal ...
Pěkný úterní den
a děkuju, že jste se u nás zastavili na oběd,
nebo aspoň na kávu.
🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.