pondělí 21. ledna 2019

Vtipy na třetí lednové pondělí

Po lese chodí strašně naštvaný medvěd.
Všude okolo sníh, mrzne až praští.
Medvěd tu kopne do jedličky, tam do zajíce,
vlkovi rozbije hubu a přitom si mrmlá:
"Proč jsem kurník v září pil to kafe...?!!"
💥
V počítačovém obchodě:
"Dejte mi tenhle nejlevnější kejs, k tomu co nejlevnější mejnbord,
nějaký laciný procesor, a nejlevnější harddisk..."
Všechno mu nachystali a nahoru položili krabičku prezervativů.
"Co to má znamenat?"
"To je pozornost podniku pro takové zákazníky,
jako jste vy. Abyste se nemnožili."
💥
Obhájce se postiženého ptá:
"Je pravda, že na místě nehody jste policistovi řekl,
že jste se nikdy v životě necítil lépe?"
"Ano, to je pravda."
"Tak proč teď viníte mého klienta,
že vám způsobil vážné zdravotní poškození?"
"Když k nehodě dorazil policista, přišel k mému koni,
který měl zlomenou nohu, a zastřelil ho.
Pak popošel k Azorovi, mému psovi,
který byl celý potlučený a zkrvavený, a také ho zastřelil.
Pak přišel ke mně a zeptal se mě, jak mi je.
Myslel jsem, že za těchto okolností bylo rozumné říci,
že mi nikdy nebylo lépe."
💥
V Japonsku vyvinuli tak tenký drátek,
že nešlo ani změřit, jak byl tenký.
Posílali ho všude možně, ale vždycky jim odepsali,
že na změření nemají přístroje.
Když drátek poslali do jednoho výskumného ústavu v Česku,
taky si s tím nikdo nevěděl rady.
Až jeden inženýr říká: "Znám jednoho,
Fero se jmenuje, ten dokáže všechno."
Poslali drátek Ferovi. Za čtrnáct dní přijde od Fera dopis:
"Nenapsali jste mi, co s tím chcete,
jestli jenom vyvrtat díru, nebo i závit!"
💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.