středa 27. února 2019

Když svítí sluníčko

Pomalu už začínají kvést první sněženky.
Nedalo mi to, vzala jsem hrábě a šla uhrabat malý plácek pod okny.
Né že bych byla tak pilná, to né,
ale bylo tam nafoukané listí a když hrabu,
až když už sněženky kvetou utrhám jim hlavičky ...
Byla to otázka deseti minut
a bylo hotovo.
Mám príma pocit při pohledu z okna,
že se mi to letos podařilo včas uhrabat.
Sněženky už začínají vykukovat i vzadu na zahradě ...
Pořád ještě za domem ve stínu leží hromádka sněhu,
je sice stále menší a menší, ale ani déšť ji úplně nezničil.
Mladé muškáty mi na okně na schodišti hodně prořídly,
ale mám jich pořád dost.
Pohodovou středu
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.