středa 13. února 2019

Mám ráda, když je bílo ...

Když je venku bílo, táhne mě to ven na procházku ...
Teď bylo bílo skoro pořád,
taky už jsem toho dost nachodila.
Dnes je sice jenom poprašek,
protože nám sníh přes víkend roztál,
ale fotky mám ještě sněhové ...
Minulý týden jsme měli návštěvu
a po obědě jsme se vydali prolufovat ...
Dokonce jsme měli štěstí, bylo vidět až na Radhošť
i kapličku a vysílač jsme viděli ...
no viděli, prostě bylo vidět, že tam je.
Zbořený hotel.
Majitel odvezl trochu sutě a hromada dál leží laden,
moc smutný pohled už několik let ...
Sluníčko už má sílu, hřeje nám do zad ...
Po tom hřebenu jsme šli,
návštěva chtěla vidět Čertův kameň.
A ještě zimní kaplička
Pěkně nám vyhládlo, těšili jsme se na svačinu a kafe.
Príma den a děkuju, že jste došli až sem.
🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊🍊

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.