čtvrtek 7. února 2019

V Kožuškově

"Jonášku, už začalo v krmítku kino."
"Bětuš počkej, nahřívám si brušek."
"Cvalííí, pusť mě do pelíšku, pro tebe je stejně malý."
"Dělá se že spí, ale stejně mě slyší."
"Tak Cvali, hezky tě umyju než půjdeš spát."
"Co to je za pelech,
byl sem tam zkroucený jak paragraf a teď mě všechno bolí."
"Tak to vyzkouším v košíku na ořechách."
"Tady je nejlepší poleženíčko, to mi nikdo nevymluví."
"Prý, Brundo, vykládej mi pohádku,
sotva začnu, už ho to bere na spaní."
Pohodový čtvrtek přeje osazenstvo z Kocourkova.
Děkujeme, všem co k nám dnes přišli.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.