pondělí 11. února 2019

Vtipy na druhé únorové pondělí

Manželka měla bouračku.
Když přijeli policajti, řekla jim,
že ten druhý chlápek telefonoval a druhou rukou jedl koláč.
Policajti ji vysvětlili,
že ten chlápek si ve svém skleníku může dělat co chce.
🍋
Z deníku muže:
"Mám milenku Beátu.
Jednou jsem málem jejim jménem oslovil manželku.
Abych tomu předešel,
pořídil sem domů kočku a dal ji jméno Beáta.
No a kdyby něco, tak jsem to říkal kočce ... že?
Za pár dní se u nás objevilo štěně.
Manželka mu dala jméno Robert.
A teď sedím a přemýšlím ..."
🍋
Ornela přijde na maškarní ples úplně nahá.
"To má být maska?" ptají se jí.
"Ano, jsem tu za housle, párkrát si vrznu a půjdu domů."
🍋
"Až budeme svoji, budeme spolu řešit všechny problémy společně.
Že, miláčku?"
"Ale já žádný problém nemám."
"Však taky ještě nejsi ženatý."
🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.