středa 25. září 2019

Už ...

Podzim tu máme od pondělí oficiálně
i když se nám tu vtíral už pár dní před tím.
Počasí nám pořád přeje a sluníčko svítí, co mu síly stačí.
Prádlo mi krásně uschlo ...
Krepové povlečení už muselo po vyprání do skříně
a po půl roce nastoupilo teploučké kožuškové mikroflanelové.
Cvalíček ho hned otestoval ...
Jablíčko čeká na vosu, až ho napíchne, tak jak ostatní ...
Nedávno jsem se radovala, jak mi krásně roste šrucha.
Bětce se ale vůbec nelíbila, tak ji trošku upravila.
Ten ulomený zbytek jsem píchla do truhlíku,
nevím nevím, ale asi z něj nic nebude ...
Nakoupila jsem si vřesy a drátovec,
ale to ještě není všechno.
Těším se, až je nasadím do truhlíku ...
Jedna fotogenická růžička
Pod plotem ve břehu to taky kvete ...
Olověnec už vypadal, že pro letošek skončil,
ale kdepak, kvete znovu ...
Dárek chryzantéma
A nakonec kytka od Honzíka a Ivanky.
Už ji mám víc jak týden a pořad vypadá, jako čerstvě uvázaná.
Ke kytičce jsem ještě dostala spoustu dárků.
Kaly určitě znáte a růžová kytička se jmenuje(jak mi řekl Honzík) Alstromerie.
Česky Boubelka nebo Lilie Inků
Krásnou první podzimní středu
a děkuju všem, co mě dnes navštívili na blogu.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.