pátek 29. listopadu 2019

Každý rok ...

... před Mikulášem peču perníčky,
ani letos tomu není jinak ...
Den předem mi Pepan udělal těsto,
teda nachystala sem mu všechno do mísy
a on to dal dohromady.
Na druhý den ráno jsem hned začala s vykrajováním ...
A už je upečeno ...
Teď ty dvě hromady nazdobit, to bude fuška .
Když jsem zdobívala s dcerou to bylo hotové raz dva,
ale ta už si zdobí doma svoje
a na mě dohlíží Bětka.
Nakonec mi to šlo docela rychle,
kvalita průměr, ale to se stejně sní.
První plech je vždycky nejhezčí, pak už to flákám.
Poslouchala jsem u zdobení vánoční písničky,
mé oblíbené Vůně jehličí a šlo mi to hezky od ruky.
Perníčky už jsou v balíčkách a čekají, až je Mikuláš roznese.
Děkuju všem, co se přišli mrknout
a přeju pohodový předadventní pátek.
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.