neděle 24. listopadu 2019

V Kožuškově

"Já chci domů, copak mě nikdo nevidí?"
"Konečně se uráčili a otvírají dveře."
"Ohřeju si něco na zub, mám z té lítačky docela hlad."
"Noťas je volný a jak pěkně hřeje,
ale ten binec okolo, ta panička ..."
"Už mě vyhnala, prý sem ji tam otevřel spoustu oken.
Nevím jakých, když je tu jenom jedno a to je zavřené."
"Bětka není doma, košík je prázdný,tak si tam schrupnu."
"To je život, už mě vyhnala i Bětka.
Nevadí, panička mě snad ve svém křesle nechá."
"To je lebeda v teploučku u radiátoru."
Krásnou neděli
a děkujeme, že jste se přišli mrknout na Kožuškovský život.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.