neděle 8. prosince 2019

Druhý adventní Kožuškov

Jonášek už dorazil z té včerejší lítačky po zahradě.
Honili se s Cvalíčkem takovou rychlostí,
že mi na fotce zůstalo jenom toto.
Není jak doma v teploučku ...
"Tak jsem ti zapózoval a teď mě nech spát!"
Brunda už si dala šlofíčka dávno ...
Pěkně se otočit na druhý bok, aby nebyl sležený kožušek.
Bětka si ještě musí zacvičit.
"A už mě nech, jde na mě spaní."
Cvalíček taky na svém místě,
ještě se umýt a jde se spát.
Pohodovou druhou adventní neděli
a děkujeme, že jste nás navštívili.
💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧💧

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.