pondělí 9. prosince 2019

Vtipy na druhé prosincové pondělí

"Zhubněte 26kg díky zvláštnímu triku."
Tak jsem jim odepsala, ať mi pošlou rovnou čtyři.
Dvě s krátkým a dvě s dlouhým rukávem.
Zatím nic nepřišlo.
🎅
"Miláčku, zdálo se mi, že si kupuju boty za 3000kč."
"Tak spi dál, dokud nenajdeš levnější."
🎅
Víte, co je absolutní chudoba?
Když se vám ve špajzu oběsí myš!
🎅
Policajt: "Tak to bude 5000kč a 8 bodů.
Řidič: "A na co mi jsou body?"
Policajt: "Až jich nasbíráte dvanáct, tak si můžete koupit kolo."
🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.