pátek 31. ledna 2020

Kožuškovská zábava

"My kožušci máme moc rádi krmítko z Makova ..."
"Jonášku za tebou je veverka ..."
"Já vím, my se spolu známe, je to kámoška."
"Já bych se s ní chtěl taky zkamarádit,
Jonášku, pusť mě tam taky."
"Ne, ne, já tady musím hlídat ..."
"My by jsme tě vystřídali, nechceš?"
"Tak dobrá, já si odskočím a vy mi to tu hlídejte."
"Jejda, taková zodpovědnost,
hlídat krmítko, nevím jestli to zvládnu."
"... no a ještě mi veverka zdrhla přiletěla hrdlička s modřinkou ..."
"Vůbec nevím, co na to Jonášek řekne ..."
Príma den
a děkuju, že jste se u nás zastavili,
já vám to někdy dopovím, jak to dopadlo.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.