pátek 24. ledna 2020

Náš Kožuškov

Panička nám už chce odstrojit stromeček,
už dává pryč i girlandu.
Ale já to tak nenechám, vždyť říkala do Hromnic ...
Budu hlídat, ani se odsud nehnu ...
Já nespím, jedním okem všechno sleduju ...
Ještě, že mi přišel na pomoc Cvalíček ...
Neboj, spolu ho ubráníme ...
Bětuš, ale já budu muset jít hlídat ještě do obýváku,
tam nám ho taky musí ještě nechat ...
A ještě musíme hlídat koberec, ten nám taky určitě sbalí ...
Brundě je nějaký stromeček úplně jedno ...
No a Jonášek, ten to všechno sleduje z rozhledny.
Príma páteční den
a děkujeme, že jste se přišli mrknout do Kožuškova,
máme z vašich návštěv radost.
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.