pondělí 27. ledna 2020

Vtipy na čtvrté lednové pondělí

Pán s malým chlapcem vstoupili do holičství.
"Nejdříve ostříhejte mě, musím ještě někam zaskočit,
pak přijdu a zaplatím," řekl muž a sedl si do křesla.
Ostříhali nejprve jeho a když odešel, tak i hocha.
Čekali na otce půl hodiny, hodinu.
Klukovi zatím půjčili časopisy, ale muž se stále nevracel.
"Kam šel vlastně tvůj otec?"
"Můj otec?" divil se klučina.
"Já toho pána vůbec neznám.
Zastavil mě na ulici a ptal se,
jestli se nechci ostříhat."
😀
Chlap povídá knězi při zpovědi:
"Otče, já se nemám pomalu z čeho zpovídat.
Už 8let nepiju alkohol, nekouřím, drogy si nepíchám,
nechodím za ženami, dokonce ani nekradu barevné kovy,
nikoho nepřepadávám, auta nevykrádám."
"Já vím, synu, já vím. Však tě už brzy pustí na svobodu."
😀
Ve tři hodiny ráno se žena potichoučku vkradla do sousední místnosti.
Počítač vyhodila oknem, rozbila tablet, cedečka polila lepidlem,
a tiskárnu utopila ve vaně.
Pak se vrátila do ložnice,
přitiskla se k boku svého nic netušícího spícího manžela
a usínala s blahým pocitem,
že on už veškerý čas bude do konce života věnovat jen jejich lásce
a do smrti se od ní nehne.
A měla pravdu do konce života ji zbývalo pár hodin.
😀
"Dědečku, potřebuji už jen poslední slovo
a mám celou křížovku vyluštěnou. Pomůžeš mi?"
"Říkáš, že se jedná o poslední slovo?
Milý hochu, tak s tím se obrať na babičku."
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.