středa 26. února 2020

Venku

Na zahrádce už je veselo ...
Malinký keříček plných sněženek mi dělá radost ...
Čemeřice kvete na každém kroku ...
Jsem ráda, že mi přežily zimu nové čemeřice ...
Sněženek nám na zahradě ubývá, dříve byla zahrada bílá.
Bledulky už taky pokvetou ...
Vytáhla jsem provětrat i kouličku ...
Ještě je na ní zahrada málo barevná ...
Modřínek ještě spí, ale za chvíli se zazelená.
Je mu už asi sedm let ...
Krásnou středu, děkuju, že jste se přišli podívat
a mějte se príma.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.