neděle 26. dubna 2020

Z Kožuškova

"Vstávej semínko o lala ... kdy už mi to semínko vyleze?"
"Bětuš, poďme lumpačit."
"Tak mě hledej, Jonášku!".
"Sem tě za tou levandulí stejně viděl."
"Bětko, co si to udělala ..."
"Skopla si kamenného ptáčka do vody ..."
"Teď to musím napravit za tebe ..."
"Mňam, to je dobrota ..."
"Bětko, poď mi pomoct, sám to nevytáhnu!"
"Jéjda, té to trvá."
"Hurá, opraveno, to jsem šikovný kocourek ...
no dobře, tak mi trošilinku pomohla panička".
Cvalíček doma chytá bronz do kožušku ...
Ano ještě z druhé strany, aby se nepřipálil ...
Brunda opět na svém místě .
Pohodovou neděli
a děkujeme, že jste si udělali čas
a zastavili se v Kožuškově.
😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.