pondělí 25. května 2020

Vtipy na čtvrté květnové pondělí

"Ale no tak, budeš vypadat dobře i v tričku XXXL ..."
zašeptala čokoláda a mrkla na mě oříškem.
😁
Chcete mít stále úsměv na rtech?
Noste roušku se smajlíkem.
😁
"Pane poslanče, kdyby tady ležel na jedné hromádce rozum
a na druhé peníze, co by jste si vzal?"
"Ale to je přece jasné, že rozum."
"Tak to já, bych si vzal peníze."
"To jsem nevěděl, že jste tak chamtivý."
"To víte, pane poslanče, každý si bere, co mu chybí."
😁
Ještě před pár lety jsem měla z třicítek na teploměru radost,
protože to znamenalo být celý den u vody.
Dnes mám radost,
protože mi uschnou minimálně dvě pračky vypraného prádla.
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.