pondělí 22. června 2020

Vtipy na čtvrté červnové ponděli

Dnes je to 6 let, co se na svět vyklubal blog *Od cérky z Valašska*
Uteklo to jako voda, tehdy jsem obdivovala ty,
kteří tu už tehdy byli tak dlouho.
Nikdy by mě nenapadlo, že i já vydržím blogovat takovou dobu.
Za ten čas jsem poznala spoustu pěkných blogů a přátel,
ale bohužel i hodně se jich už ztratilo, asi díky nefunkcnosti b.cz
nebo už to blogery přestalo bavit.
Ale ti věrní mi přece zůstali a z toho mám radost.
Teď záleží hlavně na tom, aby opět fungoval obstojně blog.cz
a můj k notebook
a mohli jsme se vídat i nadále.
TADY jsem po půl roce o zakládání blogu psala.
🌸
V noci prijde do ložnice rodičů rozespaly kluk a šeptá :
"Tatínku, hoří nam dům..."
"Tak pojď, Pepicku, jdeme ven,
ale potichu, ať nevzbudime maminku."
🌸
Manžel na smrtelné posteli:
"Promiň, ale byl jsem ti nevěrný."
Manzelka: "Ja vim, drahy, prece nemyslís,
ze bych tě otrávila bez důvodu."
🌸
"Pane králi, splnil jsem slovo.
Zde v pytli jsou tri draci hlavy.
A ted vy."
" Dekuji princi i já plnim slovo.
Zde v pytli je ruka princezny. "
🌸
Zubarka se pta pacienta:
" Promiňte, ze jsem tak směla, ale vy jste politik?"
"Ano, jak jste to poznala?"
"To by poznal i debil, chybí vam zuby moudrosti."
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.