čtvrtek 30. července 2020

Pršelo, jen se lilo ...

O vodu u nás posledních pár měsíců není nouze ...
Déšť je ovšem vydatný a prudký, až moc ...
Sotva se zahrádka trošku otřepe a krásně kvete
přijde liják a je po parádě ...
Né, nestěžuju si, 
určitě je pro přírodu lepší mokro, než ty úděsná sucha,
co tu panovala pár let zpět. 
Někdy se objeví i duha, tato je jenom slaboučká, ale je😉
Nově natřená lavička a hned je pokřtěná ...
Mochna křovitá
Hosty si v mokru libují ...
Juky letos kvetou všechny ...
Na podzim jsem dala Marijakes nějaké kytičky
 a na oplátku jsem od ní dostala, mimo jiné, svazek česneku.
Byl vynikající, tak jsem si dvě paličky nasadila
i když česnek nepěstuju.
Takovou mám i přes tu nepřízeň počasí úrodu,
takže si ho na podzim zase nasadím
a nakonec se ze mě stane pěstitelka česneku 😀
Hezký den
a děkuju, že jste došli až na konec článku😊

🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼  🌼

8 komentářů:

  1. Tak už vím,jak se jmenuje kytička(keř),který se mi moc líbí(mochna křovitá).Já jsem se radovala z pěkných muškátů na okně-déšť mi je značně poničil.
    Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, muškáty déšť rády nemají. Mochnu křovitou mám novou, líbí se mi moc :-)

      Vymazat
  2. U nás tedy neprší. Jestli to tak bude pokračovat, tak po vodě v sudech na zalévání bude hodně brzy konec.
    Česneku se u nás na zahrádce nikdy nedařilo, Ty opravdu spěješ k ocenění ,,Pěstitelka česnesku" :-).
    Měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani u nás teď nepršelo týden a zem už byla popraskaná. Od včera prší, krásně zahradnicky :-)

      Vymazat
  3. Ahoj Libby,krasne vse kvete,hlavne Hosty a Juky jsou krasne a cesnek mas vystavni !!!
    Chystam se jit na trh,uvidim co tam bude asi nic moc jako minule.
    Uz jsem u Tebe objevila ruzne otevreni na cteni blogu i psani komentaru a tak jsem rada. Mej krasny den !

    OdpovědětVymazat
  4. Díky hojnému dešti je letos všechno pořád pěkně zelené. Tráva roste jak o život, loni byl trávník za domem suchý a letos krása. Jen se musí častěji sekat.
    Líbí se mi Juky, včera jsem je cestou viděla kvést zahradách, jsou krásné. Úrodu česneku máš pěknou.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, tak často jak letos jsme nikdy nesekli:-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.