čtvrtek 27. srpna 2020

Když nám popršelo


Včelka nestačila doletět do úlu,
jen co vyjde sluníčko osuší se a hajdy domů ...

Pohodový čtvrtek
a děkuju všem, co ke mě zavítali ba blog😀

🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻

10 komentářů:

  1. Krásné fotky s kapkami.Já jsem včera nakoupila zeminu a květináče,že přesadím ibišky.Venčím je,vyrostly nad poměry.Odpoledne se přihnal takový vichr,že během pár minut všechny ležely rozmláceny na balkoně.Málem jsem brečela.Krásně kvetly...
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vítr byl i u nás dost nepříjemný a sbírala jsem vyvrácené kytky :-)

      Vymazat
  2. Déšť vám hezky zalil zahrádku. Líbí se mi kapičkové fotky.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, je fajn když prší a nemusí se zalévat, to mají kytky raději, ale na kráse jim to spíš uber :-)

      Vymazat
  3. Fotky po dešti jsou parádní. Docela závidím ten déšť, protože u nás už nepršelo pěkně dlouho. Zahrada tomu odpovídá, co můžu zalévám, ale vodu by to už chtělo ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky tu bylo hodně sucho a pršelo jenom chvíli, ale dnes prší od noci :-)

      Vymazat
  4. Nádherné fotografie s kapičkama.Také ráda fotím,ale zrovna moc u nás neprší.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, když ty poslední roky moc nepršelo, dělala jsem si kapičky sprejem :-))))

      Vymazat
  5. Pěkné kapičkové. Taková svěžest, krása. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, kapičkové mám taky ráda, jsou svěží, teda když se povedou :-)))

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.