pátek 28. srpna 2020

Páteční ...

 Letos na jaře  jsem si koupila do truhlíku Smil řapíkatý
Děsně se rozrostl, že jsem ho musela pořádně ostříhat,
 hlavně nahoře, protože mi zahlušil ostatní květiny ...
Má velice silnou vůni, takovou medovou, ani bych to vůni moc nenazývala😀
Ale parádu dělá, to jo ...
Na pergole kvetou milionbels ...
Šťavelu se daří za každého počasí ...
Černooká Zuzana
Hortenzie dělá s kvetením drahoty ...
Rajčatům se letos, oproti jiným létům, moc nedařilo ...

Za to papriky v kyblíkách mi dělají radost.
Dala mi je na jaře kamarádka, říkala, dej kolem nich igelit, ať na ně nefučí ...
Mám z výsledku radost😄
Pohodový páteční den
a děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu😀

🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅 🍅

16 komentářů:

  1. Kvete Ti to nádherně. A ty papriky- to je úrodička. I když já si letos ohledně rajčat a paprik nemohu naříkat.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nějaká potvora mi začala papriky ožírat a nevím co to je ...

      Vymazat
  2. Závidím-jak kytičky,tak zeleninu.Muškáty mám nic moc,2x jsem vyhodila kytky z druhého truhlíku.Dělaly spíš ostudu než radost.Těšila jsem se s letněním kytiček...Ty mi pomlátil předvčerejší vichr.Dnes je přesadím a sklidím.Máme tady 8°C.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už jsem taky uklidila pokojovky, co se venku letnily. Zase to budu mít doma jak v květinářství :-)

      Vymazat
  3. No a je příspěvek opět někde v éteru. Nevadí, zkusím znovu. Ten smil vůbec neznám, asi bude hodně navštěvovaný hmyzáčkama, když voní medově. Další pokus.

    OdpovědětVymazat
  4. Hurá už jsem se dostala až tam kam to už pár dnů zkouším nacpat. Chodím k tobě každý den, ale nedaří se mi odeslání, tak snad už teď konečně jsem to ukecala. U Verunky mi to dalo taky hodně práce, než jsem se dostala dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, tak se ti to podařilo, už jsem tě tu postrádala :-)

      Vymazat
  5. Ahoj,mas krasnou urodu.
    Preji krasny patek,nam se to tu mraci a je zima 8 -12 st. Brrrrrrr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, dokonce mi už i vyrostl hezký kopr, dnes máme koprovku :-)

      Vymazat
  6. Je vidět, že Smil voní muškám. Hezky kvete. I další kytičky Ti krásně kvetou a máš pěknou úrodu paprik.
    Máme rajčata na chalupě, ale teď tam manžel přes týden nebyl, uvidíme jestli z nich něco bude.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, rajčata už jsme včera obrali a vyhodili, měly plíseň a plody už černaly ...

      Vymazat
  7. S těmi paprikami jsi mě teda dostala, ty jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, tobě to tak krásně všechno kvete. Mně teď už kvetou jenom muškáty a ibišek. Kochám se tvojí zahrádkou. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Dáši, mám to nasazené tak, aby tam pořád něco kvetlo, ale letos jsem zapomněla nasít okrasnou kapustu :-( Tak v zimě pokvete jenom vřes :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.