úterý 4. srpna 2020

Okénko do kuchyně 278.

Polívku si uvaříme kuřecí s tarhoňou ...
Kotleta na zelenině a žampionech s rýži a ledovým salátem ...
Maty peče slané šneky.
Docela ho to chytlo, takže líst.těsto mám v ledničce neustále 😉
Hotovo upečeno, může se ochutnávat ...
Když není upečené nic sladkého a Matyho honí mlsná, poradí si😀
Tak to bylo dnešní vaření a pečení.
Děkuju, že jste si vystáli frontu u okénka
a přeju pohodový prázdninový den.

🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓  🍓

6 komentářů:

  1. Ještě jsem nesnídala a tak se mi při pohledu na dnešní menu sbíhají sliny. Máš šikovného následovníka v kuchyni.
    U nás je od včera zataženo a prší. I tak přeju hezký den.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži u nás taky prší. Matyho pečení baví, nevím, co z něj bude :-)

      Vymazat
  2. Tak to zkousim potreti,vse bych si dala.Maty je sikovny !

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, Maty rád jí, tak tak ho baví i péct :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je zase dobrotka. Maty je šikovný. Pobavila mě ta jeho sladkost.Já mám zase v zásobě nutellu a do ní namáčím rohlík, když mě honí mlsná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, nutelu jsme už dlouho doma neměli, asi ji zase koupím, ať Maty obmění jednohubky :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.