pondělí 3. srpna 2020

Vtipy na první srpnové pondělí


Máš podezření, že tě manžel podvádí?
Nahlas ho na 112, že má covid 19
a oni ti přesně zjistí s kým se tahá.
😀
Včera jsem zažila fantastický sex.
Byla jsem z toho tak nadšená, 
že jsem se málem pochlubila manželovi ...
😀
Soudce:
"Můžete mi vysvětlit proč jste zastřelil zajíce,
když nejste členem mysliveckého svazu?"
Obžalovaný:
"A můžete mi vysvětlit proč žral moje zelí,
když není členem naší rodiny?"
😀
Český ministr dopravy navštívil německého. 
Německý kolega žije v krásné luxusní vile
v garáži několik Mercedesů.
Povídá mu: "Neříkej, že to máš z ministerského platu.
Jak to děláš?"
Němec ukáže z okna rukou: "Vidíš tu dálnici?
Měla být široká 20m, udělali jsme ji jen 19m.
Z toho jsem si přilepšil."
Za pár let, jede německý ministr navštívit českého kolegu.
Ten bydlí na zámku s obrovským parkem
v garáži několik aut luxusnějších než jeho Mercedesy.
"No tohle, jak ty to děláš?"
Český ministr ukáže z okna rukou.
"Vidíš tu dálnici?"
"Nevidím."
"No, tak vidíš."

🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺   🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺  🍺

6 komentářů:

  1. Libuško, dnešní vtipy nemají chybu. Pobavila jsi mě.
    Přeji hezký začátek týdne.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden jak druhý opravdu super. Libuško, moc se mi to tu líbí. vyladila jsi to perfektně. měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, děkuju, ale proseděla jsem tu hodin :-)))

      Vymazat
  3. Moc dobry,zasmala jsem se ,hlavne ten prvni.
    Krasne nam tu prsi !!!!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.