úterý 11. srpna 2020

Okénko do kuchyně 279.

Přijela mě ostříhat kamarádka a dovezla jako vždy, snídani😋

 Cukýny rostou docela rychle, rozdávám je, 

ale taky je jíme. I když je moc nezbožňuju

naplněné a se sekanou a sýrem je mám ráda😋

Taky borůvek máme letos požehnaně,

takže jeden malý jogurtový koláč, co je k nerozeznání od kynutého😉

Melouny musíme využít, dokud jsou ... mňam!
Večeře byla taky fajn, topinka s majdou s kuřecím masem.

Príma úterní den
a děkuju, že jste nakoukli do našeho okénka
🍴 🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴  🍴

12 komentářů:

  1. Mňam,moje oblíbené téma ☺ Cukety byly u nás před léty často,ale u rodiny nebyly oblíbené.Nějak vymizely z jídelníčku.Melouna jsem měla letos jen jednou.Prodávají se jen obrovské...Krájené zásadně nekupuji,potřebuji ho pořádně omýt(jednou byl vnuk dost nemocný z neomytého melounu).
    Ale koláč bych si dala.Taky ho dělávám z jogurtového těsta.
    Přeji krásný den☺ Tady prší☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi nám vozí melouny zeťák, on ví, že nemá bez melounu jezdit :-)

      Vymazat
  2. Takovou kamarádku bych taky potřebovala. Plněné cukety můžu, kdysi jsem dělala obalované, cmundu, zavadilskou cuketu(recept od tchyně) a také jsem z nich pekla buchty. Koláč bych mohla upéct.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, jenže kamarádka má 50kg i s postelí, to já bych se na sladké neměla ani dívat :-)

      Vymazat
  3. Ahoj,Libby az na tu snidani bych si dala vsechno,takto jsem drive taky cuketu delala.
    Nam tu jemne prsi,hezky den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, nám sprchlo včera odpoledné, ale není to vůbec znát, bohužel.

      Vymazat
  4. My ty cukety děláme taky tak a je to velká dobrota.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko s masem mi cuketa chutná, jinak nic moc, maso je maso :-)

      Vymazat
  5. Vy si ale dáváte :-) Já mám cukety ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dala bych si všechno, ale praskla bych. Cukety dělám i jako smažené, obalované jako řízek spojené se sýrem a šunkou. Někdy i samotné. Ale obalím nejprve v těstíčku a pak ve strouhance. Cuketovou buchtu budu péct nyní na víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, ještě je dělám v sýrovém těstíčku s česnekem a smažím, nebo peču v troubě, taky dobré :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.