pondělí 10. srpna 2020

Vtipy na druhé srpnové pondělí

 Žena k manželovi:

"S kým si to povídáš?"

On: "Ale, jenom tak sám se sebou ..."

Žena: "Ty se taky dáš do řeči s kdejakým debilem ..."

😃

Přátelé v žádném případě si nenechejte

při nakupování měřit teplotu kvůli coroně.

Ve skutečnosti vám vymažou paměť.

Šla jsem do obchodu pro ovoce a zeleninu

a odcházela jsem s novými botami a se zmrzlinou.

😃

Můj bývalý mě nechal,

odešel za podstatně mladší.

Já si nabrnkla jejího tatínka

 a teď mu budu dělat tchýni, hajzlovi.

😃

Baví se dva kamarádi v hospodě:

"Člověče, včera jsem si doma pěkně naběhl.

Ležíme večer s manželkou v posteli

a já chtěl trochu zpestřit naše radovánky.

Navrhl jsem ji, že by jsme si mohli zahrát na doktora ..."

"No - a co na to ona?"

"Tak si představ, ta bestie mě objednala až na prosinec,

že prý má plno!!!"

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

3 komentáře:

  1. Dnes jsem se smála nahlas.Doufám,že jsem "někoho"nevzbudila.Fakt parádní-hlavně ten třetí.
    Přeji krásné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem doma sama, tak jsem se mohla smát i nahlas.:-) Ten poslední taky nemá chybu.
    Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobryyyyy,vsechny !!!!!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.