pondělí 31. srpna 2020

Vtipy na poslední prázdninové pondělí

 Matka telefonuje učitelce:

"Prosím vás, nedávejte dětem úkoly z matematiky,

 kde stojí láhev piva 1,70kč.

Manžel nemohl celou noc usnout."

😀

Klepání na nebeskou bránu.

Svatý Petr zakřičí: "Co jééé?"

"Neříká se - co je, ale kdo je."

"Bože, zase učitelka."

😀

Ve třídě se píše písemka z matematiky.

Franta pošeptá Karlovi: "Ten učitel je ale debil."

Učitel na to zareaguje slovy:

"Nenapovídej Franto, Karel na to musí přijít sám!"

😄

Záchody na vysoké škole po zápočtech.

Z jedné kabinky: "Tak co? Dostal si zápočet?"

Z druhé kabinky: "Nedostal, ten debil pitomý mi ho nedal."

Ze třetí kabinky: "Ani příště ti ho nedám!"

😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

10 komentářů:

  1. Libuško, snad by se jako já zasmáli i páni učitelé.
    Měj pěkné pondělí.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hned hezčí vstávání do ubrečeného dne.
    Přeji příjemné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško,to mě pobavilo.Aspoň něco,pohled z okna moc nepobaví.Prší a silně fouká.
    Měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  4. Zasmala jsem se,diky !
    Mej se krasne !!!

    OdpovědětVymazat
  5. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní pro zahájení školního roku. Měj se hezky Libuško. A kdy si dáme to muso? Než nám zase zavřou hospody. :)Zítra jdu na preventivku a vůbec se mi tam nechce. Od čekáren doktorů bych se raději odstřihla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, co tak ve středu jít na muso u nás nepůjde elektrika, tak co doma. Zavolám ti a domluvíme se :-)

      Vymazat
  7. Pěkné, na začátek školního roku, úplně parádní. V noci hodně pršelo a hodně foukal vítr. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  8. Pár vtípků a jak dokáží zvednout náladu. Ten první je hooodně dobrej ☺☺

    OdpovědětVymazat
  9. Prima, neznala jsem ani jeden! 😍😁

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.