neděle 30. srpna 2020

Je tu Kožuškov ...

Ráno je potřeba se pořádně nasnídat😺
V podvečer to na zahradě voní, obzvlášť, když máme milou návštěvu.
Jednou se zpozdím a už mám obsazené místo ...
Jonáška taky grilované maso láká ...
"Jéééjda, to to voní ..."
"Já si počkám, však ono něco upadne ..."
"Tak co je? Čekám a furt nic ..."
Najezení a spokojení kožušci ...
I Brunda je někdy společenská, Honzíkovu návštěvu uvítala ...
Pohodovou neděli
a děkujeme, že jste si našli čas a přišli na návštěvu😻

🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

12 komentářů:

  1. Obídek budeme mít stejný,jen ti kožušci tady nebudou.Nadlábli jste se všichni:"Tak to ma byt".
    Přeji pěknou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to my, když máme ty kožušky míváme oběd o chlup lepší :-)))))

      Vymazat
  2. Hezká reportáž z Kožuškova. Za chvíli budu snídat a přiznám se, že bych si klidně dala i řízek.
    Mějte pěknou i když deštivou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekna pohoda,krasne fotecky.
    Tady prsi od noci a je zima.
    Preji krasnou pohodovou nedeli !

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně, pohodově je u vás v Kožuškově. Libuško, kočičky se u vás mají skvěle, radost pohledět.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši v Kožuškově je pohoda, kočky chodí oknem, nemusím jim otvírat dveře, ale brzy mi to začne a budeme jim dělat vrátné :-)

      Vymazat
  5. Libuško to museli být kožušci u vytržení, když viděli tolik masa. Brunda mě překvapila, na většině fotek je někde zalezlá. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Brunda někdy vyleze ven :-) Z grilovaného masa byli nadšení z té vůně, ale jinak jim to moc neříká, mají rádi svoje :-)

      Vymazat
  6. To jsou krásné kočičky,dělali jste jim chutě a tak chtěly ochutnat.Moje Modřinka má ráda žervé,které si dávám na chleba a to pozná a hned je na stole a čeká.Dávám ji na prst,olíže a to ji stačí.
    Libuško,měj hezký začátek týdne

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš, žerve mám ráda i já a nejsem kočka :-) Modřinka je krásná, ta by asi grilované maso nejedla :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.