sobota 26. září 2020

Jak mi (ne)hráblo ...

 Musím vám napsat co se mi včera stalo.

Vstala jsem v 6h, nakrmila kočky, udělala si snídani a sedla k noťasu.

Když jsem ho otevřela, začal na mě mluvit Luboš Xaver Veselý

(kdo ho neznáte, je to moderátor v rozhlase a nový člen Rady ČT)

Chtěla jsem ho vypnout, ale nebylo kde, nic jsem puštěné neměla.

Ztlumila jsem zvuk, ale  Xaver pořád mluvil. Byl to jeho pořad "Počasí".

Našla jsem si ho na YouTube, ale tam jsem ho zapnutý neměla.

Říkala jsem si, že ho nechám vykecat a basta.

Jenže jeden 15 minutový pořad skončil a začal druhý z předešlého dne atd.

Trvalo to hodinu, noťas jsem vypnula a Xaver mluvil dál.

To už jsem vážně pochybovala o svém duševním zdraví.

Byla jsem bezradná, šíleně mi to lezlo na nervy, nemohla jsem se soustředit na nic.

Chtěla jsem si udělat nový článek, ale Xaver mi do toho kecal a kecal ...

Noťas jsem tedy dala ze stolu pryč, ale někde na stole Xaver mluvil dál.

Mám tam položený košíček a v něm sedmero brýlí. Košíček jsem prohrabala,

dokonce jsem nahlídla do každého pouzdra ... co kdyby.

Né, tam by se Xaver nevešel, je prostorově docela dost výrazný.

Poslouchám odkud ten zvuk jde, aha další košíček na poličce nad stolem 

a v něm spoustu drobností, hrabu, hrabu Xaver nikde.

Pořád přemýšlím co by to mohlo hrát. Už jsem málem nahlídla i do sešitů s recepty.

Ještě jedna polička na ní pár knížek a meteostanice. Tak v té snad Xaver není.

Ale je tam ještě něco ... blesklo mi hlavou.

Než jsem sedla k počítači, vytáhla jsem ze zásuvky nabitý tablet

a zařadila ho ke knížkám, jako vždy.

Vezmu tablet, čumím jak Puk. Z obrazovky se na mě usmívá Xaver!

Záhada vyřešená, jsem normální, nezbláznila jsem se!

Tahle anabáze trvala hodinu a půl, ani nevíte jak jsem si oddechla,

že jsem ho konečně umlčela. 

To mi to páteční ráno hezky začalo 😏

🌺

Nakonec kytka od Ivanky a Honzíka k narozeninám😊

Děkuju, že jste dočetli až dokonce
a mějte příjemnou sobotu🌸
😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍  😍

18 komentářů:

  1. Nemůžu odeslat můj komentář ☻

    OdpovědětVymazat
  2. Nakonec jsem sklidnila hormon a zadařilo se.Google mě pořádně naštval ☻
    Přeji ti krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Tak, toto ma pobavilo! Tiež mávam podobné - hlavne raňajšie príhody. Nuž, sranda musí byť, len aby nebolo horšie! Prajem pohodový víkend! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, byla jsem ale ráda, jak se to vyřešilo :-) Hezký den přeju :-)

      Vymazat
  4. Pobavila jsi mě, taky bych se vyděsila.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Co na to rict,Libby,my se smejeme,ale Tobe do smichu nebylo,to verim,byly to nervy,ale vse dopadlo dobre,ha. Kdyby to XAVER cetl mel by radost !
    Hezkou sobotu,tady prsi a je nevlidno,vubec se me nechce jit ven.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem se po ránu zasmála, hlavně, že jsi tu záhadu odstranila, taky bych si asi myslela, že mě hrabe. U nás prší celou noc, ale já jsem spokojená, aspoń se příroda napije u nás už bylo velké sucho. Prší, ale neleje, je to takový bezva déšť pro zahrádku a přírodu. Včera jsem dělala hlavně doma a nezastavila jsem se až večer, tak skoro všechny resty jsou hotový. Dneska musím uvařit hrachovou polévku, vnuk večer přišel, že by si dal hráškovou polévku, tak jsem mu jí slíbily a sliby se mají plnit. Měj se hezky a aby už tě nikdo nestrašil.

    OdpovědětVymazat
  7. No a zapomněla jsem se podepsat. Tak ještě jednou měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško to je hezký příběh, zasmála jsem se. Ale v první moment mě napadlo, jestli v tom nemá packy Bětuška s Jonáškem. Přeju pohodovou podzimní sobotu.

    OdpovědětVymazat
  9. Promiň, ale fakt se směju. Ovšem kdyby se to stalo mně, tak také začnu pochybovat o svém duševním zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Příběh k pousmání,taky mám někdy pocit,že mi hrabe.Xavera ráda nemám,tak bych hodně přemýšlela,jak ho umlčet.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
  11. Libuško, zasmála jsem se. Díky. Taková záhada by mě také vyvedla z míry. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.