neděle 27. září 2020

V Kožuškově

Venku je počasí, že by psa nevyhnal, natož kočku.
Nejlíp je v posteli v teploučku a suchu.
Jonášek to vyřešil po svém ...
"Co to je za novou bedýnku?"
"Jak si tu mám hrát, když je to tak nízké?"
"Tak to už je jiná, tady si aspoň pohodlně sednu."
"To je hračka pro malé špunty, ale ne pro nás."
"Kvůli téhle blbině jste mě budili?"
"Co to je za novotu?"
"Jsem tu jak sardinka."
"Tahle mi velikostně vyhovuje."
Nejvíc si pohrála Alička😀
Pohodovou neděli, zřejmě už u kamen.
Děkujeme, že jste i v tom nečase přišli na besedu do Kožuškova😺
🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾🐾

9 komentářů:

  1. Kožušci jsou nějak překvapení.Ale až si zvyknou,bude to milá zábava-hlavně pro Bětušku.
    Přeji krásnou neděli ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrý nápad a hezká hračka pro kožušky. To by mohl syn vyrobit pro jejich kočičku.
    Měj pěknou neděli v teple u kamen.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná hračka pro kočičiny. Nejvíc se mi líbí Jonášek, jak vykukuje z pod deky, tomu je nejlíp. U nás už neprší, ale možná, že ještě trošičku mrholí, město není ani vidět. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,kdopak jim to vyrobil ? Dobry napad
    Tady uz neprsi,ale je zima,topim uz 3 den.
    Nedivim se ,ze jsou kocicaci,radeji doma v teploucku !
    Mej krasnou nedeli !

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jste si všichni doma dohromady užili neděli, která vzhledem k počasí ven nelákala.
    Hezký večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, tvoje kočičky budu mít s sebou v mobilu místo plyšové kočičky, která už se mi nevešla do zavazadla jako talisman. Zdravím, už jsem na lůžku. Zatím péče OK.

    OdpovědětVymazat
  7. Kožuškům to zase moc sluší :-) Kdybych byla kočka, v tomto počasí bych se určitě ven nehnala :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško,tvoje kočičky jsou kouzelné.Ta moje se mi dnes usadila na židli u počítače.Nechci ji vyhodit a tak se tu hrbím na taburetu.Zaujala mě ta krabice a špagátky s víčky.To určitě Modřince udělám.Ona sice není moc hravá,ale tohle by ji mohlo zaujmout.
    Měj hezké podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, je to u nás taky tak, že kočky rozhodují kde bude kdo sedět :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.