úterý 29. září 2020

Okénko do kuchyně 286.

 Dnes si uvaříme kuřecí polívku s kapáním ...
Rajskou omáčku s plněnými paprikami máme moc rádi😋
Frgály sice koupené, ale šneci jsou domácí ...
Maty zase pekl😊
Príma úterý
a děkuju, že jste se zastavili u nás v kuchyni😀
🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴☕🍴

9 komentářů:

  1. Tolik dobrot hned po ránu. Ještě jsem nesnídala a Ty mi děláš chutě.;-) Máš moc šikovného vnoučka, šneci vypadají krásně.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem sice po snídani, ale šneka bych neodmítla a kor, když je od takového šikuly, ten určitě chutnal bezvadně. U nás opět mrholí a je chladno a mokro, ven se mi nechce, a budu muset topit. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Tímto způsobem dělám plněné papriky taky.Moje "děti"je mají rády.Obvykle jich udělá víc a zamrazím je pro ně ☺ Dnes budu vařit hustou zelňačku s klobáskou.Našla jsem recept na internetu-a zamilovali jsme se všichni ☺ ☺ ☺
    Frgále bych si dala,ale lákají mě šneci od Matyho ☺
    Přeji krásný den

    OdpovědětVymazat
  4. Omlouvám se-všechno musím vařit sama-tedy ne udělá,ale UDĚLÁM.

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravim,dala bych si uplne vsechno,rajskou jsem uz dlouho nemela.Ja mam rizoto.
    Mame tu oblacny den,tak se mej hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. V úterý k Tobě ráda chodím, to se tu vždy dobře najím i inspiruji. To by mne zajímalo, kolik vás bývá normálně u stolu, nemyslím tím oslavy. Nás je málo a máme problémy s dojídáním.
    Měj se fajn i v tom chladnějším počasí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, normálně jsme u stolu jenom dva a s tím dojídáním máme taky problém, když je u nás Maty, máme po problému to je jak vysavač :-)

      Vymazat
  7. Pochutnala bych si. Jak jsem viděla šneky, hned jsem vzpomněla na Matyho. Koukám, že je levák, ale rozhodně ne levý. I když prší přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, Maty je levák. Zdědil to po Pepanovi, on píše pravou a vše dělá levou :-)

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.