středa 30. září 2020

Brrr ...

 V poslední době nám počasí moc nepřeje, ale co by jsme chtěli je poslední záříjový den.

Sobota nám totálně propršela, ale to asi všude. Pršelo od pátku večera a to vydatně.

Topíme, doma je útulno i kožušci se drží víc doma.

Třeba před týdnem jsme ještě měli 26°C a sluníčko🌞

Opékali jsme buřty. Hodně foukalo, tak jsme si ohniště vylepšili🔥

Při jídle jsme měli dohled ...
Kožušci si s kouskem buřtu pod stolem hráli fotbal⚽
V pergole nefoukalo a bylo příjemně ...
Do této fuchsie jsem se zamilovala💖 No řekněte, není k sežrání?
Pohodovou středu
a děkuju všem, co se ke mě přišli podívat🌸
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

9 komentářů:

  1. Právě mě zmizel příspěvek kamsi do éteru. Buřtík voní až sem. máme taky vylepšené ohniště. Máme ráfek kola od autobusu a ještě na něj pasuje skelet od plechového sudu včetně deklu a tak máme 3 v 1. Když se opéká něco na ohništi, tak se nástavec sundá a když se pálí něco delšího, tak je to pohodlný a nemusí se všechno sekat na drobno. U nás se zdá, že bude dneska líp, už jede pračka, ale nevím, jestli půjde ven všechno, ale i tak budu ráda, mám ten vzduch a vůni v prádle moc ráda. Dokonce na mě vykukuje sluníčko a dcera už maže do lesa, mě se nechce, tak budu asi hlídat. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libby,podzim je tady,nic s tim nenadelame.
    Vyborny napad na vylepseni ohniste !
    A ta fuchsie je opravdu nadherna !
    Ahojjjj!

    OdpovědětVymazat
  3. No je to nádhera, kdysi jsem jí měla, vloni koupila zas a letos mi chcípla.... Tyhle velkokvěté byly vždy základ mého fuchsiového portfolia. Bohužel jejich pěstováním se zabývá jen jedno zahradnictví z kterého mi nikdy nevydržely ani jednu sezónu. A to jsem si je tam kupovala asi šest let. Teď někde na takovou narazit v obchodě je umění....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy ty šlechtěné fuchsie jsou háklivé, málokdy mi přežijí zimu ...

      Vymazat
  4. Někdo buřty jí, někdo si s nimi hraje fotbal... A máš pravdu, ta fuchsie je fakt k sežrání. Ale ty opečené buřty taky. Přeju pohodovou středu.

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych s buřtíkem fotbal určitě nehrála, ale slupla bych ho. Obdivuji nádherou fuchsii, dělá Ti určitě radost.
    Díky nevlídnému počasí začaly řádit i jiné bacily než corona, vnouček má rýmu a od něho jsem to chytila já i vnučka.
    Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsme si mysleli,že posedíme v sobotu v pergole u syna...Bohužel,lilo a hodně se ochladilo.
    Teď odpoledne vylezlo i sluníčko-modrá obloha...
    Přeji krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Završil jste grilovací sezónu. Buřtíky vypadají krásně. Kočičí fotbálek mě rozesmál. Fuchsie je krásná a jak píše Vendy taky vzácná. Nedivím se že z ní máš velikou radost a že jsi se do ní zamilovala. Já jsem se nyní dočetla, že na zlomeniny jsou výbornými léčiteli kočičky. Prý si mám jednu pořídit, položit ji na sádru a hladit že oni zvláštně předou a nějakým způsobem prý napomáhají hojení. Tak teď už věřím tomu, že ta naše Mazlinka poznala, že se mi něco stalo že, když mi ťapičkou ťapkala na ten kotník. 🙀😼

    OdpovědětVymazat
  8. Kousek buřtíku a jakou udělá radost! vtipná fotečka!

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.