čtvrtek 24. září 2020

Pomalu se sklízí ...

 Červená řepa se mi letos povedla ...

Mečíky jsou taky venku ze země ...
Suší se na sluníčku
Loni nasazený stromeček  má jedno veliké jablíčko🍎
Čtyři hrušky na mladém stromečku 🍐
Okrasná dýněčka už asi nestihne dozrát ...
Malá drobná chryzantéma, loni jsem ji dostala k ostatním jako dárek.
Myslela jsem, že z ní nic nebude a tak mě překvapila😀
Príma čtvrtek
a děkuju za váš čas u mě na blogu strávený 🌸

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

15 komentářů:

  1. Parádní úroda.
    Přeji krásný slunečný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně se mi na to kouká. Řepu už mám ve skleničkách a v břiše, mezi kytičkama už jsem taky trochu operovala a chryzantéma je krásná, mně jde jen jedna, ostatní vůbec ne. U nás je divně, město není vůbec vidět, jako by ho někdo ukrad. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, řepu mám zatím ve sklepě, nemám na ní nějak čas :-)

      Vymazat
  3. No jo. Podzim je tady.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libby,je to radost kdyz se vsechno pekne urodi,ze. Svagrova taky pestuje cervenou repu ,uz ji ma zavarenou a me vzdy taky doveze,mam ji moc rada,repu i svagrovou.
    Ted kvetou nadherne jiriny,tak at je mraz jeste dlouho nespali,byla by to velka skoda.Kdysi jsem jich spoustu pestovala a porad mela na stole kyticku !
    Mej krasny slunecny den !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, máš fajn, že ti švagrová sem tam doveze něco z úrody :-)

      Vymazat
  5. Podzim, čas sklizně. Na chalupě máme mladou hrušeň, odrůdu Naši. A je z ní pěkná úroda, hrušky jsou sladké a šťavnaté.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, hrušky mám ráda, tu naši velikou nám kdysi vítr rozlomil, ale jsem ráda, že už nám rodí ta mladá jmenuje se Williamsová a je výborná šťavnatá, ještě máme i Konferenci ta je taky dobrá :-)

      Vymazat
  6. Libuš, ty máš ale pořádnou úrodu řepy. Koupené chryzantémy mi nikdy zimu nepřečkaly, takže obdivuji.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, řepa se mi povedla, chryzantémy mi taky zimu nepřečkají, uvidím letos :-)

      Vymazat
  7. Řepa se ti krásné urodila. Mečíky mi manžel také vyryl a dovezl domů. Sušily se na balkóně a dneska jsem je čistila od starých zbytků a kořenů. Dokonce jsem uvařila pár skleniček kečupu. Rajčat je dost, asi je ještě pokrájím, povařím a dám do mrazáku a zkusím pak kečup uvařit až mi bude lépe. Celá rajčata by se mi do mrazáku nevešla. Chryzantémy máš pěkné barvičky. Já mám jen bílé po mamince. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, teď řepu musím zavařit a nemám na ní čas, je jiná práce přednější, ale snad to bude brzy hotové o víkendu snad.

      Vymazat
  8. Libuško, už jsi zkoušela zelí z červené řepy? Já to nastrouhám na širokem struhadle a pak vše jako hlávkové či kysané. Dusí se trošku déle a já přidávám i skořici. To jsem takto ochutnala v jedné restauraci u nás a odvtedy celá rodina "se skořicí" a karlovarský knedlík.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.