středa 23. září 2020

Od včerejška ...

 ... tu máme podzim🍁

Slunečnice se kloní k zemi pod tíhou semínek.
Když jsem byla malá, hráli jsme si na holiče,
sedli jsme si pod ní na židli a
měli jsme sušák 😄 
Mladým Kanám trvalo, než začaly kvést,
červená to stihla a žlutá už má taky pupen ...
Chryzantémy mi dělají radost ...
Pohodovou středu
a děkuju, že jste ke mně zašli na návštěvu🌻

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

10 komentářů:

  1. Takový sluníčkový a květinkový podzim mám ráda.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. I v podzimní dny nás těší barvy a slunce. Chryzantémy mám moc ráda.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, chryzantémy jsou krásné, mám je ráda .-)

      Vymazat
  3. Máš moc pěkné chryzantémy, mě se drží jen jedna barva a když se snažím mít ještě jinou barvu, tak vydrží maximálně půl roku a jde do kytek, tak už jsem to vzdala. Zatím svítí sluníčko v troubě se dělají švestková povidla a dneska se mě nic nechce, do všeho se musím nutit. Tak budu jen tak trošku někde něco štrachat, jen aby se neřeklo. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, právě. Sázím je každý rok nové a nikdy nepřežijí zimu ...

      Vymazat
  4. Libuško,podzim začal,ale ty máš zahrádku v plném květu.Mně kvete malá chryzantéma doma v květníku.Mám je ráda,květy podzimu.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, taky mám ráda, když i na podzim něco kvete :-)

      Vymazat
  5. Zahrádku máš plnou květin až do mrazů. Radost pohledět. Už se nám asi dny pokazí, ale věřím, že ještě bude někdy hezky, i když už chladno. Přeji pohodu.

    OdpovědětVymazat
  6. Maruš, snad bude o víkendu líp.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.