sobota 19. září 2020

Z patra

Dnes se na to podíváme trošku z patra ...
když jsem nahoře myla okna😉
Tady je v rose vidět to moje ranní brouzdání ...
Pohodovou sobotu
a děkuju za vaši návštěvu🍎

🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎🍏🍎

14 komentářů:

  1. I z výšky je pěkný pohled na Tvoji zahrádku!
    Klidnou pohodovou sobotu, Libuško!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravim,pekne fotecky,koukam,ze mas novy susak !
    Z vysky vypada vse jinak,zazila jsem to letos mockrat,ovsem z mnohem vetsich vysek a stalo me to hodne potu,ale ta radost kdyz ses nahore a rozhlednes se po nasi zemicce !!!
    Preji Ti krasnou pohodovou sobotu !Ahojjjjj !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, sušák mám od jara, šňůry jsem dala pryč :-)

      Vymazat
  3. Máš opravdu nádherný pohled z výšky.Uprostřed města není výhled nic moc...
    Přeji krásnou sobotu☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mám hezký výhled akorát na zahrádku do dálky moc vidět není, snad až opadá listí :-)

      Vymazat
  4. Pěkné pokoukání a ty cestičky v orosené trávě jsou pěkný taky. Koukám, že mám podobný sušák a nikdy ho ven nevytahuju a to je asi chyba, on by to venku taky zvládl, jen bych ho musela asi zatížit kamenem, aby nebyl od větru přestěhován. Měj hezký víkend. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, sušák vytahuju ven hlavně k podzimu a přenáším ho za sluníčkem, to je super. Tenhle se zase tak lehce nevyvrátí, když stojí na rovině. Ten starý co má nohy do kříže jsem vždycky zatížila dole dlaždičkou co je na chodník .-)

      Vymazat
  5. Hezké fotky z výšky. Líbí se mi cestičky v rose, jsi opravdu ranní ptáče.
    Měj krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, vstávám brzy, ale teď jak už je ráno tma bych i spala ale už se mi nechce. Moc mi chybí ty letní brouzdačky :-)

      Vymazat
  6. Pěkný a radostný pohled na barevnou upravenou zahrádku. Ani jsem si neuvědomila, že máte v patře balkón s květinami. Je ho na jedné fotce vidět. Hezký víkend. 😺😸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš a už si příští jaro budu moct dát na balkon i kytičky, mamka je tam nikdy nechtěla ...

      Vymazat
  7. Pěkný pohled na zahrádku z výšky. Pořád toho ještě dost kvete, tak je ten začátek podzimu krásný.
    Okna bych také potřebovala umýt, nechceš přijet? Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, okna myju ráda :-) Napiš adresu a jsem tam s kýblem jak na koni :-)))

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.