neděle 20. září 2020

Kožuškování

Jonášek se musí posilnit ...
Jede totiž s Bětuškou na očkování, už se nemůže dočkat😽
Večer za odměnu opečené buřty ...
"To to trvá, já tady usnu." 
"Nefoť a opékej, mám už hlad!"
Když se opéká, tak se to kolem nás rojí ...
Brunda si dává šlofíčka doma a o buřtech si nechá jenom zdát😊
Děkujeme za návštěvu
a přejeme krásnou neděli😻

😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺

10 komentářů:

  1. Taky bych se připojila k opékání.Takový hóóódně opečený špekáček-mňam,mňam.
    Libuško,přeji Ti všechno nejlepší k narozeninám Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotečky. Taky bych si dala opečený buřtík.-)
    Měj krásnou neděli a kožuškům posílám pohlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, Růži, už toho opékání letos moc nebude :-)

      Vymazat
  3. Já se taky připojuji ke gratulantům a hlavně přeju hodně zdravíčka a hodně elánu. U nás dneska hezky svítí sluníčko a pračka jede od rána. Včera jsme trochu pálili to co se ostříhalo a tak nasmrděné oblečení, hnedka vyprat a navonět vzduchem. Jsem doma sama a tak se melu tam, kde je třeba. Kočičinky se mi líbí, to je jako všude, kde je bašta a hlavně ta voňavá z ohýnku, mňam, mňam, tak tam nemůžou přece kočičiny chybět. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, také se pripojuji ke gratulantům, užívej si hezkých dní v tak milé společnosti jako jsou tví blízcí i všichni kožužci. 😼

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško všechno nejlepší a ať ti kožušci dělají jenom samou radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Jaruš, děkuju za přání :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.