sobota 3. října 2020

Na sobotu

Dnes už by se počasí mělo umoudřit a nemělo by pršet.
Fotky jsou ze zamračeného čtvrtku.
Na Zimolezu se červenají plody.
Zuzanka se vyšplhala až na balkón ...
Mladé oranžové Macešky ...
Moje oblíbená belgická Astra. 
Doufám, že ji vyfotím i za sluníčka🌞
Astry se válí po zemi, jak jsou napité dešťovou vodou😕
I ty přivázané  jsou nahnuté ...
Teď jsem si všimla na fotce, že mám ještě venku Habešské mečíky, 
obyčejné jsem vyryla a na tyto jsem zapomněla😆
I Bětce se to moc nezdá, zarostlá zahrádka, hořčice nenasetá,
to nebývá zvykem. Neboj Bětuš, do zimy to bude v pořádku😉
Vysoká Jiřina si taky ustlala na zemi 😆
Ta nízká odolala dešťům.
Bez sluníčka jsou fotky smutné,
doufám, že příště už budou veselejší sluníčkové.
Hezkou sobotu a děkuju za vaší návštěvu🌼
🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

4 komentáře:

  1. Tak nějak:všeho moc škodí-i deště. Ale zahrádka ti pořád krásně kvete.
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Stále je na vaší zahradě co obdivovat. Dnes konečně svítí slunce, ale je dost velký vítr.
    Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
  3. Kytičky jsou zatím pořád ještě pěkný a vody se určitě brzy zbavily. U nás bylo dneska pěkně i prádlo pěkně uschlo, on byl vítr, tak to schlo skoro samo. Taky jsme dočesali a ostříhali hnedka švestku. Sousedi nám přivezli ořechy a koupila jsem dost výhodně jablka od rozvozců, jsou někde od Nymburka. Příští týden přivezou zase ještě jedny známý jabka, tak žádný zle. U nás jabka letos nejsou. Jak je dobrý podělit sousedy švestkama a pak zase od nich něco dostat. ten výměnný obchod stále funguje. Doufám, že příspěvek odejde, už píšu po 3 , ráno mě to neodešlo ani jednou, tak jsem znechuceně odešla, nějak mě to nemělo rádo. Měj se hezky i když už je večer. Je po volbách a u nás dopadli dobře. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, máš krásné kytičky. Nestačím se divit, kolik toho ještě v říjnu kvete. :o) Nádhera.
    Přeji pohodovou neděli. D.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.