pátek 2. října 2020

K podzimu ...

Slunečnice sedmihlavý drak🌻
Když vysvitne sluníčko Gazánie se pořád usmívají,
Teď nám pořád prší, snad bude víkend hezčí ...
První rok mi přezimovaly vřesy v truhlíkách ...
Nasadila jsem je do země ke kapradinám ...
Truhlík na pokojíkovém okně jsem nechala starý, vřesy kvetou
a pak Jonášek v nich má vyseděné místo, tak proč mu to měnit 😺
... a do ostatních truhlíků jsem na zimu koupila nové😀
Ještě nebyl čas nové truhlíky vysadit ...
Posledních čtrnáct dnů mám docela dost práce a to nejen venku.
Vlastně venku ani nic nedělám, nepleju, neseču, ani počasí není na venkovní práce. 
Někdy o tom napíšu😉
Mlsání ze zahrádky.
Hrušky z mladé hruštičky jsou vynikající,
 šťavnaté, přesně takové jaké máme rádi 🍐
Pohodový pátek
a děkuju,že jste si udělali čas a nahlédli ke mě na blog😍
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁

8 komentářů:

  1. Na hruštičky u syna na zahradě jsem se těšila. Ovšem najednou ještě v době růstu byly dole.
    Taky už mám nakoupené vřesy a už jsou v truhlících.
    Klidný pátek, Libuško!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla v truhlíku vřesy pět let, byl to takový celoroční, jen jsem v něm měla zapuštěné dva květináčky do kterých jsem dávala vždycky sezónní květy. Na jaře narcisky, na podzim chryzantémky. Jinak byl někde na na zahradě během roku. Teď jsem znovu tohle uspořádání zavedla, měla jsem vloni od dcery kupu vřesů a nevěděla jsem úplně přesně kam je dát, tak jsem si zas udělala zas celoroční truhlíky. Teď jsou na oknech už místo muškátů. Hele, abys měla pěkně kompaktní ty vřesy, po odkvětu je sestříhni, klidně i hlouběji, nemusíš se bát. Podrží si krásný tvar, nebudou mít takové štětičky a znovu pokvetou. Já se chci vrátit k nápadu s vřesovištěm, mám slunečné ale i o něco vlhčí místo, tak tam bych je chtěla nasázet. Počítám, že mě dcera zas obšťastní na jaře nějakými vřesy a když ne, tak si budu hlídat v Lidlu, za dvacku se to vyplatí. A k tomu ještě nějaké vřesovce aby to bylo v květu na jaře i na podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, díky za radu na jaře vřesy ostříhám.

      Vymazat
  3. Ty vřesy jsou krásné, já je bohužel nemám kde pěstovat. Letos máme pěknou úrodu z hrušně Nashi, kupovali jsme ji loni. Hrušky jsou také moc dobré.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska jsem po dlouhé době byla s dcerou na nákupu, jinak mě nakupovala ona, ale už jsem to ryskla. taky jsem si dneska koupila vřes a 2 chryzantémy, tak jsem moc zvědavá, jestli z těch 3 kytiček něco vydrží do jara. U nás svítí sluníčko a je docela pěkně. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, ta slunečnice je krásná. Několikrát sluníček najednou. Vřes jsem kdysi dávno také měla, ale nic o jeho pěstování nevěděla a tak zašel. A na okna chaty nemá cenu něco dávat, když tam nejsme stále. Ty se můžeš radovat, pokaždé, když koukneš z okna. Dneska bude sluníčka více, ale asi je větrno.

    OdpovědětVymazat
  6. ... několik sluníček najednou....

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední obrázek mi vykouzlil úsměv na tváři, mňam, dala bych si, bio vitamínky. :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.