neděle 1. listopadu 2020

Kožuškování z Kožuškova

Máme tu první listopadovou neděli.

Letošní rok nějak rychle utíká, ale jenom ať utíká a už aby byl pryč.

Je nějaký nepovedený od začátku, ale našim kožuškům je všechno jedno,

ti si žijí svým kočičím životem a všechno jde kolem nich 😉

😺

Když nám dají do schránky letáky, Jonášek je první, kdo se jde podívat.

Leze po plotě jak po žebříku 
a kontroluje jestli někdo nedal do schránky s letáky i něco na zub😀
Po takové práci vyhládne ...
I Bětka se teď věnuje degustaci ...
"Co to mají za prostírání, to je hnus!
Tady ta úroveň stolování teda pěkně klesla."
"Musím to prolistovat, vidím tu taky něco pro kožušky ..."
Ono to vypadá, že jíme s kočkami z jednoho talíře, to fakt né.
Ze stolu je ženeme, ale fotka se udělat musí!
To chápete, ne?
Cvalíček na všechno dohlíži v kuchyni ...
Tady je vidět, kdo má u nás doma hlavní slovo😀
a Brunda ve spodní šufladě, jako vždy.
Hezkou první listopadovou neděli.
Všem moc s kožuškami děkujeme za návštěvu😺
😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺

16 komentářů:

  1. Zdravím již v listopadu. Moje maminka by měla 2.11. narozeniny, tak zítra s ní budu asi celý den rokovat, nic jiného už se nedá dělat, ale byla to moc hodná máma a hodně mě naučila. Tečou mě slzy, ach jo. Tak zase raději z jiného soudku, aby se mě líp koukalo. Na dnešek už nepršelo a je docela teplo i když vlhko a mlha, město není vidět. Dneska se budu muset ještě činit venku, abych už mohla odmávnout závěr práce na zahradě a zahrádce. Na hroby taky ještě musím, mám letos ten rok taky takový nějaký, br, ale s tebou se asi rovnat nemůžu. Hlavně kdyby aspoň ten koroňous šel někam do pryč. Měj hezkou neděli a kožuškové jsou opět krásní a to slovo, šufladě, jsem v životě neslyšela. Z toho si ale nic nedělej, já jsem tady v Liberci naplavenina a když jsem mluvila normálně česky, podle Šumaváků, tak tady na mě koukali jako z jara. Náš mladý do dneška rád opakuje slova co já používám a to je potom veselo. A víš co ještě říká, když přijedeme na Šumavu, tak jen přejedeme hranici ve Strakonickém okrese, tak začnu mluvit po našem, ale já si to ani neuvědomuju a on to vždycky přidá k dobru. Tak se tady šklebím, tak vidíš, to je život. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko šuflada je něco jako regál, nebo polička :-) Jo jo, každý mluvíme jak nám zobák narostl :-))) Tak ty si z jižních Čech já jsem jako úplně malá bydlela v Lašsku v dědině Leoše Janáčka a vlastně skoro celý život prožila na Valašsku :-)

      Vymazat
  2. Ano, je vidět, že kožuškové si žijí svůj život stále po svém.
    Hezkou neděli Tobě a i kožuškům.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kožušci si do života moc kecat nenechají :-)

      Vymazat
  3. Kočičky jsou miláčkové,jako vždy.Taky jsem měla problémy,když jsem nastoupila na umístěnku do Čech.Včera jsem si vzpomínala na některá slova.Zapraskal gauč,tak jsem si vzpomněla-že poležení v kuchyni jsme říkali "praščák"...Protože jsme bydleli v trojném bodu mezi:Vlasškem,Hanou a Slováckem...bylo toho dialektu dost ☺☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky si to kozuskove u Vas zaridili,kontrola musi byt.
    Preji krasnou nedeli. AHOJ Libby !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, my si u nás nedovolíme kožušky neposlechnout, to by jsme hned měli myš v posteli :-)

      Vymazat
  5. To tedy, kožuškové vedou u vás domácnost ☺☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Fukčárinko, my bydlíme u našich koček :-)

      Vymazat
  6. Trochu zvířátkům závidím, je jim jedno, co se kolem nás děje. Kožušky vidím moc ráda, je jim u vás dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, kolikrát si říkám, že bych chtěla mít starosti našich koček :-)

      Vymazat
  7. Kožuškům je opravdu jedno, jaký špatný rok je. Ale umí se ten svůj život opravdu užívat. 👍🐱🐈
    Moje maminka krmila kocoura na stole a pamatuji si, jak byla nervózní, když jsme tam byli na návštěvě. Kocour už vyl hlady a my se nechtěli hnout. 🤣 Naše kočky také lezly na stůl, a nejen tam, ale misky měly na zemi.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, kočky asi posuzují dobrý a špatný rok, podle toho, kolik bylo myší :-) Letošní se jim určitě líbil, denně nosili hraboše i domů :-) Kočky na stole ráda nemám, ale fotku si udělám a pak dostanou lepanec, no teda lepaneček :-)

      Vymazat
  8. Zdravím všechny kožušky. Mají se dobře bez ohledu jaký rok je. Nebála ses, že ten talíř na sebe převrhne, když si četla letáky? Sluší jí to u toho stolu. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Maruš, Bětka byla opatrná, něco ji n atěch letákách zaujalo víc, jak ta polívka .-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.