sobota 31. října 2020

Ze zahrady

 Počasí je nic moc, ale nevadí,

 aspoň si člověk odpočine a přečte nějakou knížku.

Fotka pár dní stará, když ještě sluníčko svítilo🌞

Naše Grušpánky, co nám loni sežral Zavíječ

po mojem zásahu obrevily, ale musím být pořád ve střehu ...

Po zahradě se nám toulal ježek, celkem malý,
 doufám, že s ním zase v prosinci nepojedu  ZS v Bartošovicích ...
Hortenzie letos moc nekvetla ...
Ještě ostříhat kapradiny, ale to je hotové raz dva ...
Nejen můchomůrky u nás rostou u pergoly se objevila nějaká bedla ...
Na vrbě přistálo hejno malých drobných šedivých ptáčků,
 Bětka to musela hned prozkoumat.
Nic nezjistila, protože ji utekli a já je ani nevyfotila ...
Hezkou, pohodovou, poslední říjnovou sobotu
a moc děkuju, že jste se přišli podívat🌞
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

12 komentářů:

  1. U nás pršelo celý den i noc a i předešlou noc. Není to silný déšť, ale je moc mokrý a nepříjemný. Taky jsem zalezlá a přemýšlím, jestli bude ještě pár dnů hezky. Dneska by se mělo trošku vyčasit, došla bych si pro nějaké větvičky na hrob a možná ještě taky k některým kytičkám, no a bude zase zima a snad letos i nějaký sníh, nemusí ho být hodně, ale aby byl. Ráno jsem si vyčistila trubky u krbovek, zdálo se mi včera, že nějak stávkujou, tak abych je popohnala. Zatím prší i ještě teď, tak uvidíme, do čeho se dneska dám. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, ty taky neposedíš a pořád si hledáš nějakou práci, že?

      Vymazat
  2. Já buxus zatím nemám vůbec šanci znovu postříkat, protože furt prší. Navíc mi muž přinesl z Lidlu dva další, tvarované, protože se mu líbily a měli je ve slevě, a k nim ještě přibral dva rododendrony, takže teď zas nastává problém kam je zasadit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, taky ho ještě potřebuju na zimu postříkat, ale furt prší, už mi to vadí ...

      Vymazat
  3. U nás pršelo několik dní,dnes je jen pod mrakem.
    Na tvé zahrádce je vždy něco pěkného.
    Přeji ti krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už toho hezkého na zahrádce ubýva, snad jenom ti kožušci budou zdobit i v zimě :-)

      Vymazat
  4. Hezké fotky za zahrady, moc se mi líbí ježeček. Snad je dost velký, aby zimu přestál bez úhony.
    Přeji klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, že ježeček přezije, bylo by mi ho líto.

      Vymazat
  5. Moc hezké foto z podzimní zahrady. ☺

    OdpovědětVymazat
  6. A zahrada je připravená k odpočinku, k nabrání nových sil. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, zimu mám ráda, ale letos se nějak těším na jaro, aby už bylo všechno zlé pryč a žili jsme zase normálním životem ...

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.