sobota 28. listopadu 2020

Přišlo mi mejlem ...

 


Pijte tam, kde pije kůň. Kůň nikdy nepije špatnou vodu.

Postavte postel tam, kde spí pes. 

Jezte ovoce, které nakousl červ.

Klidně trhejte houby na kterých sedí mouchy a komáři.

Zasaďte strom do země, kterou rozryl krtek.

Postavte dům na místě, kde se ohřívá had.

Vykopejte studnu tam, kde se ptáci ukrývají před horkem.

Usínejte a vstávejte se slepicemi, získáte zlaté zrnko dne.

Jezte více zeleně, budete mít silné nohy a odolné srdce jako zvířata.

Častěji plavte, budete se cítit na zemi, jako ryba ve vodě.

Častěji se dívejte na oblohu, ne pod své nohy 

a vaše myšlenky budou jasné a lehké.

Buďte více v tichu a méně mluvte a ticho se usadí ve vaší duši

a váš duch bude spokojený a klidný.


Svatý Serafín ze Sarova

překlad Tarak Matl

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

4 komentáře:

  1. Hezká pořekadla, některá znám, hlavně od maminky. Dneska je u nás docela fajn i když je kolem nuly, tak námraza se dneska nekoná. Chodí hodně lidí na procházku, úplně to počasí k tomu popobízí. Já jsem byla s vnukama před obědem, vařit jsem nemusela a docela dost jsme toho prošli, až mě dost a dost bolí nohy, ale to bude dobrý, hlavně, že jsme se prošli. Včera jsem toho taky prošla dost, ale to jsem šla sama. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten svatý Serafín byl moudrý muž.

    OdpovědětVymazat
  3. Něco na tom bude. My jsme postele postavili hlavou tam, kde se nám usadila Terezka. A s hlavou to dopadlo dobře. Škoda že nemáme ještě jednu Terezku a postele na poloviny - potřebovali bychom nejlepší polohu i pro nohy, které nás zlobí. Kocourka nemáme ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.