pátek 27. listopadu 2020

Mrzne nám

 Venku už máme každé ráno pod bodem mrazu a všechno je bílé.

Ptáčci chodí do krmítek na snídani.

Brunda v kině.
Nakonec usnula, prý to byla děsná ptákovina😀
Zahrádka už spí pod mrazivou peřinou ...
Pěkný pátek
a všem moc děkuju, že vaši návštěvu.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

12 komentářů:

  1. Je to krasne pozorovat ptacky na krmitkach,jsou vdecni za kazde zrnicko.
    V lete Ti vyzobou skudce.
    Mej krasny patek.Ahoj !

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes u nás námraza není,ale pohled z okna nic moc. Mlha. My máme krmítka dvě, ale nemám je v dosahu mého pohledu. Takže návštěvníky při jejich snídani nevidím :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to my je s kožuškami pozorujeme často, hlavně k večeru byvá v krmítkách živo. Na jedno krmítko vidím jenom z pokojíka, tam mají ptáčci větší klid.

      Vymazat
  3. U nás už je taky všechno hodně zmrzlý a pořád je bílo i když to není sníh. Dneska je hodně mlhavo a hodně bílo, město nám někdo ukradl, není vůbec vidět, tak je naše část jako nějaký ostrov. Na ptáčky taky koukám, hlavně oknem z kuchyně a to jsou závody po ránu. Jsou tam asi 3 nebo 4 druhy, některé nevím jak se jmenují, pak když už bude větší zima, tak budou hodně lítat kosi a těm moc chutnají bobulky na skalníku. Včera jsem zase pozorovala havrany u Globusu, tam se jich slétává a to jsou kusy, vždycky říkám, že jsou jako menší kuře, možná, že by je někdo i jedl, aspoň by ubyli. Tady u nás jsou zase krkavci a na zimu přilétají z hor a ti jsou větší než ti co u nás žijí a ti zase odlétají níž na jih. S káňatama je to taky tak naše letí na zimu víc na jih a sem přilétají z hor a taky jsou větší. Měj se hezky, Věrka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, havrani u nás nejsou, ale v létě tu pořád krouží orel, mám strach, aby mi neodnesl kočky.

      Vymazat
  4. Krmítka jsem dávala jen,když děti byly mrňousové.Teď mi to už strach nedovolí.Tady létají jen straky a holubi.Ti by pak k... na okna sousedům pod námi.Měli jsme to celou dobu,když je sousedi nad námi měli.
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  5. I u nás bylo dnes ráno bílo a svítilo slunce. Ovšem po obědě se to změnilo, zatáhlo se a pak se objevila mlha. Doufám, že to do rána nenamrzne, máme jet za vnoučaty.
    Krmítko jsme ještě na okno nedali, musím manžela popohnat.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Zahrádku máš krásně uklizenou, udělala jsi obrovský kus práce. Musela jsem se smát, že Brunda usnula v kině u děsné ptákoviny. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Růži u nás popadává sníh, ten včerejší byl hodně mokrý a dost potál.

    OdpovědětVymazat
  8. Maruš, ještě nejsou opadané úplně jabloně, nebyl větší mráz, to mě štve, že mi to zůstane na jaro, mám ráda pohrabáno na podzim. Třeba to ještě udělám. V pátek než napadl sníh, jsem uklízela listí pod magnolii.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.