pondělí 30. listopadu 2020

Vtipy na poslední listopadové pondělí

 

Nikdy bych si nepomyslel, 
že jednou přijdu do banky v roušce a rukavicích
a ochranka mi řekne: "Dobrý den."
🎄
S manželkou se skvěle doplňujeme,
já se vysvleču, ona vypere,
já vstanu, ona ustele,
ona uvaří, já to sním.
Co by beze mě dělala!
🎄 
Přesně devět měsíců před tím, než jsem se narodil,
 jsem šel na párty s tátou
a vrátil se s mámou.
🎄
Dnes mi někdo řekl, že jsem pěkná ...
Celá věta zněla, že jsem pěkná kráva,
ale snažím se soustředit, jen na pozitivní věci.
🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

8 komentářů:

  1. Děkuji za rozveselení ☺
    Přeji pěkné pondělí ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se pobavila a protože máme venku nový sníh, tak dneska už budu aspoň sníh vymetat. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Zvesela do nového týdne, fakt jsem se pobavila 😀
    Poklidnou adventní pohodu přeju. Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, pobavila jsem se.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  5. Vesele do konce měsíce, zítra u tebe bude vaření. Jupíííí! Zatím si dám kávičku, aby mě přešla mlsná ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Super. Jeden lepší než druhý. Jen který je ten nejlepší. 😊😊😊😄

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.