úterý 1. prosince 2020

Okénko do kuchyně 295.

Dnes si dáme bramboračku s houbami ...
Čevabčičí s bramborem a domácí tatarkou ...
Jogurtový koláč se švestkami z mrazáku😋
Pohodové první adventní úterý
a všem děkuju, že se přišli mrknout do mého okénka😀
🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩

10 komentářů:

  1. To jsou samé dobroty. Na všem bych si pochutnala i takhle po ránu.

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, zrovna snídám, tak bych s obědem musela počkat. Ale určitě bych si dala, všechno z dnešního menu mi chutná.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět bych si pochutnala na všem, ale mám něco podobného. Mám sekanou s bramborem a hruškový kompot. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé - či či...to bych si dala. Už ani nevím jak chutná, dík Libuško, za připomenutí dalšího jídla z mého dětství. Budu si muset koupit maso a namlít...poklidný den přeje Míla

    OdpovědětVymazat
  5. Taky bych si dala,mnam !
    Mame tu poprasek snehu !

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem zapomněla na čevabčiči.Budu si taky umlet nějaké pěkné masenko.No,ale nejslepší varianta byla:zaběhnout k Tobě ☺☺☺☺ Všechno by mi chutnalo-mňam.
    Přeji krásný den ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  7. Mleté maso mám ráda snad na všechny způsoby, ale nejraději karbanátky a čevabčiči. Na farmářském trhu kupuji mleté krůtí maso, z toho jsou karbanátky fakt výborné. Měj se fajn ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  8. Děláš mi chutě. Máš domácí tatarku, můžeš mi dát recept? Koupené tatarky porcované obvykle rychle zmizí a mám je ráda k hodně jídlům. To čiči udělám, zatím mám udělané z mletého masika plněné papriky a upečenou sekanou. Beze tatarky ☻ ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Opět mňamka. I když já když si dám hustou polévku, tak potom už sním velmi málo druhého chodu nebo už jsi druhý chod vůbec nedávám, ale u tebe bych prostě neodolala.

    OdpovědětVymazat
  10. Všem moc děkuju za komentáře :-)

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.