pátek 11. prosince 2020

A jdeme na to ...


Tak se mi letos zdá, že všichni začali péct hodně brzy proti jiným létum. 

Tak jsem si taky v úterý udělala těsto a hned ráno ve středu jsem se do toho pustila.

Když jsem si chystala na plechy pečící papír dva papíry mi chyběly, 

musela jsem načnout druhý, ale jaké bylo moje překvapení,

 jak je krásně malovaný, takový jsem měla poprvé. 

Já vím, vy se smějete, že žádná novinka, 

ale já z něj mám opravdu radost. 

Dva druhy mám hotové ...
Na včerejšek jsem si nechala ještě naplnění lineckých koleček.
 Skořicové čtverečky, jsem slepila marmoškou s ořechami a rumem.
Samozřejmě, že mi pomáhala Bětka ...
Fotit se moc nechtěla, dala mi to hned najevo.
Příště, budeme v pečení pokračovat. Práce není zajíc, ta mi neuteče, 
takže jsem po pečení uklidila 
a sedla si se svačinkou(chleba paprika a klobáskový salám).
Že žádný salám nevidíte?
Už ho vidíte? To byla vteřinka.
Jonášek zatnul drápek a už byla tři kolečka na zemi.
Byla jsem z toho vyvalená, kdyby Bětka, ale Jonášek, ten hodný vychovaný kocourek?
Nebylo to z hladu, těsně před tím snědl půl paštiky.
Ale vůbec se mu nedivím, že neodolal, salám od Černockého je výborný(a nejen salám).
Jasně, že jsem mu domluvila, ale on na mě tak krásně vždycky mrkne jedním okem,
že to skončilo jenom u domluvy.
Takže mám za sebou první den pečení a zítra budu pokračovat.
Mezitím si pomalu uklízím, ale nepřeháním to, uklízí se přece celý rok. 
Ty doby, kdy jsem uklízela na vánoce každý šuplík, 
jsou už dávno pryč, musela jsem k tomu dozrát😉
🎄
Pěkný pátek
a děkuju, že jste vydrželi až do konce článku.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

9 komentářů:

  1. Jsi šikulka. Já mám teprve perníčky a to jen částečně naplněné. Dneska nemám rehabilitaci, tak bych si mohla udělat různá těsta a o víkendu zapojit i Michala. To jsem zvědavá, jestli pomůže. Takovou pomocnici, jako máš ty, já nemám. Jonášek se neztratí, umí se postarat. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám perníky,slepovaná kolečka a podvodnice.Víc toho péct nebudu.Jen se těším na vánočku-tu peču moc ráda.Taky bych potřebovala Bětušku ☺ Jonášek je dobrý-šetří tvoji linii ☺
    Přeji ti krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, že je nějaký malovaný pečící papír nemám ani tucha. Pořád něco nového. A pomocníčci jsou k nezaplacení. - Míla

    OdpovědětVymazat
  4. je fakt, že už mám taky skoro upečeno, což jsem většinou začínala až touhle dobou. I o něco později. Ale moje maminka byla přebornice, ta pekla už od půlky listopadu....

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, máš prima pomocníky. No a Jonášek musel udělat kontrolu, jestli je klobáskový salám dobrý. Já se přiznám, taky jsem ještě neviděla malovaný pečící papír.
    Taky jsem před Vánocemi uklízela jako šílenec a dozrála jsem, nic se nemá přehánět, uklízí se celý rok.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky takový papír na pečení jsem ještě neviděla, no je nás asi víc co nevíme všechno a taky se divíme, ale je opravdu pěkný. Taky už mám něco napečeno, já každý rok začínám péct po čertíkách a to se snažím dodržet a pak se nemusím nijak honit. S tím úklidem nejsi sama, taky jsem musela dozrát, už nic nepřeháním. Kočičinky jsou šikovný, proč by si taky nedali, když to tak voní. Dneska si ještě zadělám nějaká těsta a v neděli asi budu pokračovat v pečení. Dneska jsme byly s dcerou v Globusu a už tam bylo víc lidí, ale po vánocích se to určitě zase uklidní. Měj se hezky. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  7. Vždycky se u tebe něčemu přiučím. Nepeču, ale začala jsem uklízet. Ten salámek - si vzpomínám, když jsme byly na výcviku s Terezkou, tak měla projít kolem koleček salámu nebo klobásky. Nedala to - skončilo to v její mordě; asi se domnívala, že co nedá do ledvin, to nemá. Tvoji dozorci tě mají pečlivě v merku, a jak vidět, jsou pohotoví ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Ten barevný pečící papír je pěkný. Já napekla 5 druhů a stačí. Ani s uklízením to nepřeháním, už jsem to dávno přehodnotila. Jak jsi zmiňovala ty šuplíky, tak jsi mi připomněla dětství. Moje maminky vydrhla šuplíky ve vaně a pak do nich dala čistý, voskovaný papír. Měli jsme veliký byt a se sestrou jsme musely mamce s úklidem pomoct.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.